<< Július >>
30123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031123
Következő előadások:
A csengő
A telefon
Bál az Operában30!
 
 
Aranyrajzszög Díjat kapott az Operaház imázs-kampánya
Fotó: Gács Tamás

A hazai tervezőgrafikus szakma egyik legrangosabb megmérettetésének kulturális díját nyerte el a dalszínáz 2012/13-as évadkampányának alkotója. 


A magyarországi tervezőgrafikusokat tömörítő Aranyrajzszög Társaság tizenegy éve minden évben meghirdeti pályázatát, ahol több kategóriában indulhatnak a szakma képviselői, főként konkrét kampányokra, megbízásokra elkészített alkotásokkal. Az idén beérkezett több száz grafikai mű közül a november 14-i ünnepélyes díjátadón négy kategóriában osztották ki az Aranyrajzszög Díjat. A Mátai és Végh Kreatív Műhely az Operaház évadkampányához készített imázs-plakátsorozatért került a nyertesek közé. Az indoklás szerint a sorozatban "egyszerre jelenik meg virtuális és valóságos, elit és populáris, érzékien művészi és markánsan reklám." A díjnyertes sorozat, amely az Operaház tizenöt művészét ábrázolja a szezon legjelentősebb produkcióinak szereplőjeként, májustól hónapokon át volt látható óriásplakátokon, köztéri hirdetőfelületeken, a nyomtatott és az online sajtóban, valamint természetesen a dalszínház holnapján és Facebook oldalán is. 

A nyertes pályamunkák, valamint a beérkezett művekből készült válogatás egy kiállítás keretében november 25-ig megtekinthetők a Design Terminálban (Budapest, V. kerület, Erzsébet tér - a volt buszpályaudvar épülete.)