Lisztopád Krisztina


jelmeztervező  
1988-ban született Budapesten. 2006–2011 között a Magyar Képzőművészeti Egyetem látványtervező szakán tanult. A fiatal rendezőgeneráció jeles tagjaival több ízben dolgozott együtt díszlet- és/vagy jelmeztervezőként (Bereczki Csilla, Néder Panni, Laboda Kornél, Szőcs Artur, Géczi Zoltán és mások) a Színház- és Filmművészeti Egyetemen, illetve más helyszíneken (Akku, Stúdió K Színház). Több kisjátékfilm látványvilágáért felelt. Dolgozott többek között a Pesti Színházban, a Pinceszínházban, a Katona József Színházban, a TÁP Színházban, a Budapest Bábszínházban, a MU Színházban, emellett Pécsett, Komáromban, Nyíregyházán, Kecskeméten és Budaörsön is. Az HBO Aranyélet című sorozatában (2015), illetve A viszkis című mozifilmben (2016) production assistant designerként működött közre. Több ízben tervezett jelmezeket Almási-Tóth András zenés színházi előadásaihoz, így például a következőkhöz: Széttört álmok (Müpa, 2012), Hoffmann2012.com (Theater am Pfalzbau, Ludwigshafen, 2012), Angels in America (Opera Wrocławska, 2014), Lady Sarashina (Zeneakadémia, 2014). Az Operaházban is több ízben dolgoztak együtt: először A telefonban (2014), majd az Erkel Színház A tenor (2015) című előadása, illetve A tündérkirálynő (2016) következett.

Előadásai

2019. április 5.2019-04-05
Porgy és Bess®
2019. április 6.2019-04-06
Porgy és Bess®
2019. április 7.2019-04-07
Porgy és Bess®
2019. április 12.2019-04-12
A tündérkirálynő
2019. április 13.2019-04-13
Porgy és Bess®
2019. április 14.2019-04-14
A tündérkirálynő
2019. április 16.2019-04-16
Porgy és Bess®
2019. április 17.2019-04-17
Porgy és Bess®
2019. április 25.2019-04-25
A tündérkirálynő
2019. április 28.2019-04-28
A tündérkirálynő