Lisztopád Krisztina


jelmeztervező
 
1988-ban született Budapesten. 2006-2011 között a Magyar Képzőművészeti Egyetem látványtervező szakán tanult. A fiatal rendezőgeneráció jeles tagjaival több ízben dolgozott együtt díszlet- és/vagy jelmeztervezőként (Bereczki Csilla, Néder Panni, Laboda Kornél, Szőcs Artur, Géczi Zoltán és mások) a Színház- és Filmművészeti Egyetemen, illetve más helyszíneken (Akku, Stúdió K Színház). Több kisjátékfilm látványvilágáért felelt. Dolgozott többek között a Pesti Színházban, a Pinceszínházban, a Katona József Színházban, a TÁP Színházban, a Budapest Bábszínházban, a MU Színházban, emellett Pécsett, Komáromban, Nyíregyházán, Kecskeméten és Budaörsön is. Az HBO Aranyélet című sorozatában (2015), illetve A viszkis című mozifilmben (2016) production assistant designerként működött közre. Több ízben tervezett jelmezeket Almási-Tóth András zenés színházi előadásaihoz, így például a következőkhöz: Széttört álmok (Művészetek Palotája, 2012), Hoffmann2012.com (Theater am Pfalzbau, Ludwigshafen, 2012), Angels in America (Opera Wroclawska, 2014), Lady Sarashina (Zeneakadémia, 2014). Az Operaházban is több ízben dolgoztak együtt: először A telefonban (2014), majd az Erkel Színház A tenor (2015) című előadása, illetve A tündérkirálynő (2016) következett.

Előadásai

2017. szeptember 9.2017-09-09
A telefon
2017. szeptember 16.2017-09-16
A telefon
2017. szeptember 17.2017-09-17
A telefon
2018. január 27.2018-01-27
Porgy és Bess
2018. január 28.2018-01-28
Porgy és Bess
2018. február 1.2018-02-01
Porgy és Bess
2018. február 8.2018-02-08
Porgy és Bess