Próbarend: 2014. 11. 24. - 11. 30.
Próbarend: 2014. 12. 01. - 12. 07.
Próbaterv: 2014. 12. 08. -12. 14.
A 2014. november 29-én a BOHÉM próbára 10:30-ra kell jönni!
A VIII. EMELETI KARTEREM FELÚJÍTÁSA MIATT A PRÓBÁK SZEPTEMBER 29-TŐL A TIVOLI SZÍNHÁZ SZÍNHÁZTERMÉBEN LESZNEK MEGTARTVA, MELYNEK CÍME: NAGYMEZŐ U. 8!
Kedves Gördülő Operás Kollágák!
visszakaptuk a (vezetőség álltal aláírt) békéscsabai kiküldetési rendelvényeket. Kérlek, gyeretek be a titkárságra aláírni a papírokat.
Budapest, 2014. nov. 24.
Kedves Kollégák!
Tájékoztatásul közlöm, hogy 2014. 12.08.-2014.12.31-ig SZABADSÁGON LESZEK.
AZ ÜZEMORVOSI RENDELÉS TOVÁBBRA IS ZAVARTALANUL MŰKŐDIK.
Üdvözlettel:
Fejér Barbara
orvos asszisztens
Budapest, 2014. november 28.
Kedves Kollégák,
a meghallgatás és a pótmeghallgatás értékelésének legutolsó időpontja: 2014. december 03. 17:00. Üzemház VI. emelet.
Megkérünk minden kollégát, akik még nem vették át értékelő lapjukat a megadott időpontban mindenképpen jelenjenek meg!
Budapest, 2014. november 24
Kedves Énekművész Kollégák! Strausz Kálmán karigazgató úr levelét a késésekről itt olvashatjátok.
Bp. 2014. nov. 12.
Itt olvashatjátok, a 2014. december elején számlázott bérek tartalmát. A fizetési jegyzékek is megérkeztek, december 1-től átvehetők a titkárságon!
Budapest, 2014. november 28.
Kedves Kollégák! Szakmai jegyigényetekkel ezentúl Kunsági Eszterhez forduljatok, (elérhetőségei: 06-1-8147- 141; kunsagieszter@opera.hu), mert a továbbiakban nem Ferencz Antónia foglalkozik a szakmai jegyigényléssel.
Köszönettel:
Énekkari Titkárság
2014.okt.13.
Kedves Kollégák!
Az elszámolásokat nagyban hátráltatja az, hogy a próbák/előadások alkalmával nem írtok alá.
Ezért a már korábban (2012. november 19-én) kiadott karigazgatói határozat újra, és végérvényesen újbóli bevezetésre kerül, tehát:
Utólagos aláírásra pedig lehetőség nincs!
Jelen karigazgatói határozat 2014. október 01-től lép hatályba.
Megértéseteket és együtt működésetek köszönve,
Strausz Kálmán
Karigazgató
Budapest, 2014.09.25.
Kedves Kollégák!
A 2014-2015. évadban új szabadság engedélyeztetési eljárást vezetünk be:
Az itt látható nyomtatványt kell első körben az Ügyelővel, utána a Karigazgatóval jóváhagyatni, majd az énekkari titkárságon leadni.
A Karigazgató csak Ügyelő által aláírt kérelmet fog jóváhagyni, illetve az engedélyeztetési eljárás csak a titkárságon leadott kérelem után zárul le.
Megértéseteket és együttműködéseteket köszönjük!
Budapest, 2014. augusztus 21.
Énekkari titkárság
Kedves Kollégák,
2014/2015. sz. smink és smink kellékek költségtérítéséről szóló szabályzat szerint a 2014/2015. évadra jóváhagyott teljes keretösszeg 21.000,- Ft. Ezt az összeget, a tavalyi évadhoz hasonlóan két részletben lehet felhasználni. (Itt olvashatjátok a megvásárolható termékek listáját.)
Az 1., őszi időszakra eső keretösszeg a teljes költségtérítés 5/12 része, azaz 8.750,- Ft.
Ezen összegről szóló számlákat legyetek kedvesek legkésőbb 2014. december 16-ig leadni az énekkari titkárságon.
A SZÁMLÁK ELFOGADÁSÁNAK ÉS KIFIZETHETŐSÉGÉNEK FELTÉTELEI:
- a kibocsájtott számlába belejavítani/beleírni TILOS!
- gépi szálák esetében, amennyiben a számlán szereplő tételek nem egyértelműen beazonosíthatók a mellékletben felsorolt tételekkel, úgy azok elszámolhatósága céljából a kedvezményezett (munkavállaló) köteles vagy a számláról készült másolaton, vagy (amennyiben a számla minősége engedi) a számla hátoldalán az egyértelmű, cikkszám szerinti/vagy sorszámozott tételek magyar nyelvű megfelelőjét feltüntetni, s a számla kibocsájtójával aláírattatni és lepecsételtetni.
- kézi számlák esetében csak a mellékletében felsorolt tételek magyar nyelvű feltüntetése elfogadott.
FONTOS:
A számlán a vevő neve PONTOSAN legyen feltüntetve:
Magyar Állami Operaház
1061 Budapest, Andrássy út 22.
Tisztelt Énekkar,
a (mai napon) az MZTSZ elnökétől kapott tájékoztatás szerint az énekkar szabadságolásának témájában még folynak a tárgyalások. Az eredmények írásbeli kézhezvétele után, természetesen ezen a felületen tájékoztatunk benneteket.
Budapest, 2014. július 03.
Kedves Kollegák!
Idézek mb. gazdasági igazgatónk 2014. március 27-én kelt leveléből:
…”az EMMI Belső Ellenőrzési Főosztálya …vizsgálatuk során feltárt problémákat a munkaidő elszámolás tekintetében a művészi területeken…”
Ezért (s mert titkárságunktól is szigorúan elvárják) újból, nyomatékosan kérjük, hogy a kiírt próbákról, előadásokról történő, betegségből eredő hiányzások igazolását (az ún.. szakorvosi heveny betegségekről szólói illetve a betegállományról szóló igazolásokat), az újbóli munkába állást követően 36 órán belül igazolni szíveskedjetek.
A szolgálatok felmentése alóli kikérőket (amelyre engedélyt a karigazgató adhat), s egyéb hivatalos kikérőket a tényleges távollét előtt kötelesek vagytok leadni (a megfelelő aláírásokkal ellátva) az énekkari titkárságon.
A hiányzások megjelölt határidőn belüli le nem adása igazolatlan hiányzásnak számít.
Szíves együttműködéseteket előre is köszönjük,
az Énekkari titkárság
Budapest, 2014.04.02.
HATÁLYBAN LÉVŐ SZABÁLYZATOK/UTASÍTÁSOK:
Itt olvashatjátok a 9/2014. képzési szabályzatot.
Budapest, 2014. 07. 08.
Itt olvashatjátok a 12/2013. számú főigazgatói utasítást a heveny foglalkoztatási megbetegedésekről.
A „heveny/nem heveny betegség” pontos meghatározására segítséget kértünk a vezetőségtől, válaszukat várjuk.
VÁLASZ: "Heveny megbetegedés a váratlanul, gyorsan kialakuló és rövid lefolyású ,megbetegedés."
Budapest, 2014. 01. 02./ 2014.01.08.
2013-2014. évad közreműködési díjai (Spiel-pénzek)
Budapest, 2013. 11. 06.
A 2013/2014. évadra érvényes közreműködési díjakról szóló megállapodás és táblázat.
Tisztelt Kollégák!
Felhívjuk az Operaház minden dolgozójának a figyelmét, hogy október hónaptól rendszeresen szúrópróbaszerűen az alkohol és drogfogyasztás kiszűrésére teszt vizsgálatokat fogunk végezni.
2013.09.23. Dr. Manninger Péter
ÁRNYÉK NÉLKÜLI ASSZONY (FROSCH) kijelölés
BOHÉMÉLET kijelölés (2014. dec - 2015. jan.)
COSI kijelölés
PORGY és BESS kijelölés
TANNHAUSER kijelölés
TOSCA (november 2., 26) kijelölés
TRUBADÚR novemberi kijelölés