Tovább a tartalomhoz

Mikor és hol tudok jegyet vásárolni személyesen?

Jegypénztáraink elérhetősége és nyitvatartása a Kapcsolat menüpontban olvasható. Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy kizárólag a jegypénztárainkban, honlapunkon, illetve az opera.jegy.hu-n keresztül vásárolt jegyekért vállalunk felelősséget.

Vehetek páholyba szólójegyet?

2022-től az Operaház páholyai kizárólag egyben vásárolhatók meg, pótszék behelyezése nem lehetséges.

Gyermekek számára is kötelező jegyet váltani?

Nagyszínpadi produkcióinkra a jegyvásárlás minden nézőnk számára kötelező, diákok és családok számára elérhető kedvezményeinkről bővebben ITT olvashat. Az előadások adatlapjain feltüntetett korhatárok ajánló jellegűek, ennek betartása a szülő belátásán múlik.

Teltház esetén van lehetőség last minute jegyek vásárlására?

A korlátozott számú és kedvező árú állóhelyeket az esti előadás előtt két órával, a matiné előadások előtt pedig egy órával az Operaház jegypénztárában és online felületünkön is megvásárolhatják. Egy vásárló csak két állóhelyes belépő megvételére jogosult. Felhívjuk kedves érdeklődőink figyelmét, hogy az állóhelyekről a színpadi rálátás korlátozott.

Hogyan tudom visszaváltani a jegyemet?

A Jegyvásárlói ÁSZF értelmében az OPERA fenntartja a műsor- és szereplőváltozás jogát. Kizárólag időpontváltozás, vagy az előadás elmaradása esetén van lehetőség a jegyek és bérletek visszaváltására vagy másik előadásra történő becserélésére. A műsorváltozások elérhetőek ITT. A jegyek átruházása lehetséges, a Ticketswap oldalán minden feleslegessé vált jegy biztonságosan eladható.

Mivel tudok eljutni az Operaházba?

Az Ybl-palota tömegközlekedéssel megközelíthető az M1-es metróval, a 105-ös, 210-es autóbusszal (Opera M), illetve a 70-es és 78-as trolibusszal (Andrássy út (Opera M)).

Autóval érkezők számára parkolás az Andrássy úton és a környező utcákban (hétköznapokon 8:00 és 22:00 között csak fizetés ellenében), továbbá parkolóházakban lehetséges.

A parkolóhelyek rendkívül korlátozott száma miatt javasoljuk a tömegközlekedés igénybe vételét.

Van az Operaházban dress code?

A Magyar Állami Operaházban nincsen hivatalos öltözködési szabály, azonban nézőinket mindig az alkalomhoz illő ruházat viselésére ösztönözzük.

Magamnál kell tartanom a kabátomat, hátizsákomat?

A kabátokat, a nagyobb táskákat és egyéb tárgyakat (bőröndök, esernyők, hangszerek stb.) az ingyenes ruhatárunk egyikében kell leadni. Amennyiben páholyra szóló jeggyel rendelkezik, annak nem kötelező a ruhatár használata, azonban az itt elhelyezett tárgyakért az OPERA nem vállal felelősséget.

Az Operaház akadálymentesített?

A Dalszínház utca felőli lifttel elérhető a Zsöllye, valamint az ugyanezen a szinten található mozgáskorlátozott páholyunk, valamint az akadálymentesített mosdó is. A III. emelet mindkét oldalról a liftek segítségével is elérhető.

Késni fogok. Mi a teendő?

Az OPERA Jegyvásárlói ÁSZF-ének 3.5 bekezdése alapján, az előadásra késve érkező látogatók csak a szünetben foglalhatják el helyüket, vagy amennyiben a helyzet megengedi, az előadás megzavarása nélkül, a hoszteszek segítségével léphetnek a nézőtérre, estlegesen a megvásárolt jegytől eltérő hely elfoglalásával. Amennyiben az előadás során nincs szünet, úgy az előadás megkezdését követően nincs lehetőség a nézőtéren helyet foglalni és az előadást megtekinteni. A páholyba jegyet váltók az előadás kezdete után is elfoglalhatják a helyüket.

Hol és milyen nyelven tudom figyelemmel kísérni az előadáshoz tartozó feliratot?

Az Operaházban a színpad fölött elhelyezkedő kijelzőn az adott előadás magyar és angol szövege olvasható. Emellett a zsöllye legelső sora és a karzat nézői számára a szék karfájába szerelt, rugós rendszerrel kipattintható minitableteken, a zsöllye többi sora számára az előző székek támlájára rögzített érintőképernyőkön, míg a páholyok első sorában ülők számára a könyöklőből kihajtható, a második sorban helyet foglalók számára pedig egy-egy oldalsó oszlopra telepített kijelzőn nyomon követhető az adott dalmű magyar és angol fordítása, valamint eredeti nyelvű szövege.

Gyűjthetek-e pontokat vásárlásaimmal?

Az OPERA Hűségprogramban, - ahol vásárlóink egy helyen megtalálhatnak minden lényeges információt és hírt,- kezelhetik jegyeiket, bérleteiket, sőt, ami a legfontosabb, vásárlásaikkal pontot gyűjtve egyre magasabb szintet elérve exkluzív kedvezményekhez és tartalmakhoz férhetnek hozzá, legyen szó akár főpróbalátogatási lehetőségről vagy bennfentes kulisszavideókról. Lelkes pontgyűjtőink továbbá elsőként értesülhetnek a jegy- és bérletvásárlásról, az egyedi, személyre szabott akciókról, de részt vehetnek játékokon és sorsolásokon is. A hűségprogramról további információ elérhető IDE KATTINTVA.

Fotó: Kummer János